Adiunkt w Zakładzie Psychologii Menedżerskiej Akademii Nauk Stosowanych w Warszawie. W latach 2019-2020 asystent w Katedrze Psychologii Klinicznej, Rozwoju i Edukacji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Członek Zespołu Edukacji dla Bezpieczeństwa przy Komitecie Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk, Polskiego Towarzystwa Socjologicznego, Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Rozwoju Człowieka.
Doktor nauk społecznych w zakresie psychologii – rozprawa doktorska „Wartość eksplanacyjna strukturalnych elementów osobowości w określaniu różnych form tendencji agresywnych” przygotowana i obroniona pod kierunkiem dr hab. Henryka Gasiula, prof. UKSW i dr Włodzimierza Strusa w Katedrze Psychologii Osobowości Instytutu Psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie (UKSW; 2021 – 404 strony znormalizowanego tekstu – z czego 59 stron stanowi Bibliografia). Magister psychologii (2013; UKSW; specjalność: praca i stres – praca magisterska: „Temperamentalne i osobowościowe uwarunkowania skłonności do zachowań agresywnych u młodych dorosłych”) oraz magister socjologii (2011; UKSW; specjalność: komunikacja międzykulturowa – praca magisterska: „Postrzeganie korupcji i doświadczenia korupcyjne Polaków po 1989 roku na podstawie raportów Programu <<Przeciw Korupcji>> Fundacji im. Stefana Batorego”).
Wykonawca i członek zespołu badawczego w następujących grantach i projektach naukowo-badawczych:
- projekt: „Budowa systemu informatycznego wspierającego komunikację w Policji i innych służbach podległych MSW w aspekcie bezpieczeństwa wewnętrznego” zrealizowany na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego i współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (nr projektu DOB-BIO7/03/01/2015) – wykonawca samodzielnego opracowania naukowo-problemowego (2016)
- członek Zespołu Zadaniowego ds. Cyberprzestrzeni i Edukacji Antyterrorystycznej Zespołu Edukacji dla Bezpieczeństwa Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk w 2018/2019 roku akademickim (jako:
a) współautor założeń i narzędzi do realizacji odnośnych badań ilościowych,
b) wykonawca zleceń badawczych).
Od stycznia 2019 roku współpracownik Katedry Pedagogiki Społecznej i Diagnostyki Psychologicznej Katolickiego Uniwersytetu Eichstätt-Ingolstadt w Bawarii.
W 2021 roku uzyskał roczny grant stypendialny Wolnego Państwa Bawarii dla absolwentów z Centralnej, Wschodniej i krajów Europy Południowo-Wschodniej (BAYHOST) celem odbycia stażu badawczego w Katedrze Pedagogiki Społecznej i Diagnostyki Psychologicznej Katolickiego Uniwersytetu Eichstätt-Ingolstadt w Bawarii jako członek zespołu badawczego.