+48 22 59 00 730

DZIAŁALNOŚĆ STUDENCKA

Koło Naukowe „Przedsiębiorczości”

Opis koła

Koło Naukowe Marketingu i Przedsiębiorczości powstało w 2013 r. W roku akademickim 2014/2015 koło zmieniło nazwę na Koło Naukowe Przedsiębiorczości „Skuteczny innowator”. Zmiana nazwy koła i obszaru działań była efektem coraz większego zainteresowania studentów tematyką przedsiębiorczości i innowacyjnego biznesu.

Cele

Działalność Koła Naukowego ma na celu pogłębianie wiedzy studentów w zakresie działań przedsiębiorczych i innowacji, a także rozwijanie umiejętności umożliwiających praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy. Koło planuje być platformą wiedzy dla przedsiębiorczości akademickiej. Do podstawowych zadań Koła Naukowego Przedsiębiorczości należą:

  • kształtowanie życia naukowego wśród studentów z jednoczesnym wsparciem ich działalności publikacyjnej.
  • rozwój środowiska start up-owego wśród studentów,
  • doskonalenie umiejętności pracy zespołowej poprzez udział w warsztatach,
  • integracja środowiska studenckiego w Wyższej Szkole Menedżerskiej oraz poza uczelnią,
  • organizacja konferencji, szkoleń oraz warsztatów,
  • organizacja spotkań z przedstawicielami z branży startupowej oraz przedstawicielami firm innowacyjnych,
  • wspieranie rozwoju kariery zawodowej studentów,
  • wymiana doświadczeń naukowych i zawodowych uczestników koła naukowego.

Chcemy rozwinąć działanie trzech grup problemowych:

  1. Badawczej – dla zainteresowanych karierą naukową, pracą w firmach konsultingowych, venture capital i tp. by badać problematykę stymulowania przedsiębiorczości i (od strony praktycznej) tworzenia ekosystemu przedsiębiorczości w WSM;
  2. Biznesu międzynarodowego – by wykorzystać potencjał zagranicznych studentów naszej uczelni dla wspierania rozwoju polskich firm za granicami kraju;
  3. Przedsiębiorczości i innowacji w praktyce działania – dla stworzenia platformy współdziałania wśród studentów zaocznych, absolwentów i studentów dziennych, dla tworzenia realnych projektów.

Zespół

Kierownik: Dr Paweł Dąbrowski