Studia przygotowują do pracy w organach władzy publicznej i zapewniają solidne podstawy merytoryczne. Plan studiów zakłada kształcenie z zakresu prawa i administracji, kładąc nacisk na naukę przedmiotów prawniczych, o których wiedza jest niezbędna podczas pracy w administracji. Obserwowana integracja grup studentów pozwala na sprawne, wyjątkowo ciekawe, zawsze skuteczne i optymalne merytorycznie prowadzenie zajęć.
Sprawowanie funkcji administracyjnych w organach administracji publicznej i gospodarczej
Praca w firmach doradczych działających na rzecz administracji rządowej i samorządowej
Praca w pragmatyce urzędniczej w administracji publicznej (rządowej i samorządowej)
Praca w organizacjach międzynarodowych i instytucjach Unii Europejskiej
Kontynuowanie nauki na kierunku prawo, ekonomia, stosunki międzynarodowe, historia, politologia
Praca w małej i średniej przedsiębiorczości
Praca jako specjalista ds. technologii informacyjnych w administracji
Praca w NGO
Celem kształcenia na tej specjalności jest przygotowanie kadry dla szeroko rozumianej sfery administracji publicznej, w tym wyposażenie absolwentów w bogatą wiedzę z zakresu funkcjonowania administracji państwowej oraz umiejętności stosowania prawa. Program nauczania został tak opracowany, by skoncentrować naukę na obszarze podstaw i zależności funkcjonowania aparatu administracji publicznej i jednoczesnym wskazaniu granic związania prawem oraz światowych tendencji ewolucji aparatu państwowego w ujęciu historycznym i współczesnym.
Absolwent tej specjalności legitymuje się bogata wiedzą teoretyczną w przedmiocie istnienia i funkcjonowania modeli aparatu administracji publicznej mając jednocześnie szerokie umiejętności stosowania prawa w tym obszarze.
Specjalność Bezpieczeństwo pracy (BHP) przeznaczona jest dla osób, które chcą uczestniczyć w kształtowaniu i administrowaniu warunkami pracy gwarantującymi bezpieczeństwo osób ją wykonujących.
Absolwenci tego kierunku, posiadają specjalistyczną wiedzę w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy nie tylko w zakresie obowiązujących standardów, lecz również szerokiego spektrum prawnych uwarunkowań bezpieczeństwa pracy w Polsce i Unii Europejskiej. Ukończenie tej specjalności daje umiejętności kontroli systemów bezpieczeństwa pracy, wdrażania nowych rozwiązań oraz kierowania zespołami w sytuacjach zagrożenia.
Specjalność administracja samorządowa koncentruje się na funkcjonowaniu jednostek samorządu terytorialnego. W ramach specjalności student otrzyma pogłębioną wiedzę na temat podstaw organizacyjnych oraz funkcjonowania samorządu terytorialnego, statusu urzędników samorządowych.
Specjalność zamówienia publiczne powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku pracy na specjalistów biegle poruszających się w tej tak szybko ewoluującej materii. Studia na tym kierunku przygotowują nie tylko do prowadzenia procedury zamówień publicznych z ramienia podmiotów sfery administracji państwowej, ale dają też możliwość edukacji dla pracowników podmiotów sektora prywatnego biorących udział w tej procedurze zarówno w kraju jak i za granicą
Specjalność ta, z uwagi na swoją aktualność i ogromne zainteresowanie studentów WSM przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą rozwinąć swoją wiedzę w zakresie prawa pracy, spraw kadrowych oraz polityki zatrudnienia na polskim rynku pracy oraz w państwach Unii Europejskiej. Zajęcia prowadzone są przez specjalistów z zakresu prawa, w tym praktyków (radców prawnych, adwokatów).
Specjalność ta koncentruje się na funkcjonowaniu administracji ze szczególnym uwzględnieniem regulacji dotyczących bezpieczeństwa i porządku publicznego jak również bezpieczeństwa informacji. W ramach programu zajęć student nabywa wiedzę dotyczącą procedur bezpieczeństwa w administracji.
Specjalność przydatna we wszystkich dziedzinach życia społecznego. Wiedza nabyta w ramach tej specjalności może być wykorzystywana w administracji publicznej, w wielu strukturach ochrony bezpieczeństwa wewnętrznego a także w sektorach gospodarki rynkowej. Ochrona danych osobowych nabiera dużego znaczenia, szczególnie w dobie rozwijającej się bardzo szybko informatyzacji życia publicznego i prywatnego.
Czas trwania: 6 semestrów
Tryb: stacjonarny, niestacjonarny
Uzyskany tytuł: licencjat
Czas trwania: 4 semestry
Tryb: stacjonarny, niestacjonarny
Uzyskany tytuł: magister
1. Rekrutacja online
W systemie IRK kandydat musi założyć konto. Zalogować się na swoje konto i wypełnić wszystkie wymagane zakładki aż do zakładki wydruki. Wydrukować podanie o przyjęcie (kwestionariusz osobowy), formularz uzupełniający dane osobowe, formularz RODO oraz formularz wyboru programu promocji i oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem promocji (jeśli jest promocja, która interesuje kandydata). Podpisać wszystkie dokumenty w wymaganych miejscach.
2. Dostarczenie dokumentów
– wyniki rekrutacji kandydaci poznają po zakończeniu rekrutacji
Wszystkie wydrukowane i podpisane dokumenty oraz oryginały wszystkich wymaganych dokumentów (świadectw, dyplomów, zdjęcie itp.) wraz z kopiami należy dostarczyć osobiście do działu rekrutacji po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się na konkretny dzień i godzinę.
Przyjmujemy tylko komplet dokumentów.
Dział rekrutacji po otrzymaniu kompletu dokumentów i weryfikacji ich, zmieni w systemie IRK status z KANDYDATA na ZAKWALIFIKOWANY
Informacja dotycząca terminów rozmów kwalifikacyjnych zostanie wysłana na konta w systemie rekrutacyjnym IRK oraz na adresy mailowe podane podczas rekrutacji online.
Kandydatom ze statusem „przyjęty” na konto w systemie rekrutacyjnym IRK oraz na adres mailowy podany podczas rekrutacji online, wpłyną informacje dotyczące terminu rozpoczęcia zajęć oraz numer grupy do jakiej student przynależy.
OSOBY DOKONUJĄCE WPŁAT PROSZONE SĄ O WPISYWANIE *NAZWISKA I IMIENIA* KANDYDATA NA STUDIA W PRZELEWACH CELEM UNIKNIĘCIA POMYŁEK I USPRAWNIENIA SYSTEMU KSIĘGOWANIA
Przed złożeniem dokumentów w Dziale Rekrutacji należy wnieść opłatę wpisową na konto uczelni MANS w Warszawie. Numer konta generuje się w systemie IRK.