Absolwent pięcioletnich dziennych studiów magisterskich na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, podyplomowych studiów z zakresu zarządzania i marketingu na Wydziale Menedżerskim Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie oraz zaocznych studiów doktoranckich na Wydziale Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej.Autor książek, rozdziałów oraz artykułów naukowych.
Publikacje cytowane w ośrodkach akademickich w Polsce (m. n. Warszawa, Wrocław, Łódź, Kraków, Gdańsk, Szczecin, Białystok, Kielce, Katowice, Lublin) oraz za granicą (Francja, Ukraina, Stany Zjednoczone).
Prowadzi zajęcia dydaktyczne w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie. Specjalizuje się w naukach ekonomicznych oraz naukach humanistycznych. Nauki ekonomiczne, dyscyplina naukowa: Nauki o zarządzaniu. Obszar badawczy obejmuje teorie: zarządzania, innowacji oraz marketingu.
Nauki humanistyczne obejmują dyscyplinę naukową: Nauki o polityce . Obszar badawczy obejmuje teorie: polityki, stosunków międzynarodowych, doktryn politycznych oraz inżynierii społecznej
Wykłada na studiach licencjackich i magisterskich przedmioty: „Podstawy innowacyjności”, „Podstawy zarządzania”, „Marketing innowacji”, Zarządzanie działalnością badawczo-rozwojową i transferem technologii”, Logistyka, Zespoły w organizacjach.
Prowadzi zajęcia dydaktyczne w ramach międzynarodowego programu wymiany studentów Erasmus Plus wykładając w języku angielskim przedmioty „Social Engineering” oraz „Innovation Management””.
Jest promotorem prac licencjackich i magisterskich na Wydziale Menedżerskim i Nauk Technicznych Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie.
Od 2008 roku pracuje jako dyrektor Biblioteki Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie.