Informacje kontaktowe
Do Państwa dyspozycji w dniach:
- poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek w godz. 8.00-14.00
- sobota, niedziela w godzinach 9.00-13.00 (wyłącznie w zjazdy stacjonarne)
Biuro Praktyk będzie nieczynne w dniu 31 października 2024 r.
Proszę o składanie wypełnionej dokumentacji dotyczącej realizacji praktyk w godzinach pracy – jak wyżej lub przesyłania listem poleconym na adres biura praktyk .
Osoby do kontaktu z Państwem w zakresie praktyk:
Marzena Skłodowska – stanowisko 7 w Dziekanacie
- marzena.sklodowska@mans.org.pl
- biuropraktyk@mans.org.pl
- tel.: 22 590-07-48
Bartosz Chyc – stanowisko 6 w Dziekanacie
- bartosz.chyc@mans.org.pl
- tel.: 22 590-07-48
Czekamy na Państwa i zapraszamy a tym samym przypominamy studentom o obowiązku zaliczenia praktyk w danym semestrze zgodnie z planem zajęć i programem praktyk.
Instrukcja obsługi wymaganych dokumentów dotyczących realizacji studenckich praktyk zawodowych
w danym semestrze zgodnie z planem zajęć i Regulaminem Uczelni w tym zakresie z dnia 26 kwietnia 2024 r.
Dla profilu praktycznego i ogólnoakademickiego obowiązującego dla Grup według poszczególnych profili.
Ważne- Grupy: 57 i 58
obowiązuje realizacja praktyk dla profilu praktycznego w wymiarze godzin dla tego profilu-aktualne programy praktyk z tym wymiarem praktyk zostaną zamieszczone na początku października 2024r. na stronie Uczelni od Uczelnianych Opiekunów Praktyk.
Trwają prace nad aktualizacją kart przedmiotów.
W chwili obecnej mogą Państwo uzyskać bieżące informacje e-mailem wysyłając swoje indywidualne pytania pod adres e-mail:
marzena.sklodowska@mans.org.pl
bartosz.chyc@mans.org.pl
Odpowiemy niezwłocznie na każde pytanie
A oto niezbędne informacje dotyczące wspomnianej , niezbędnej dokumentacji dotyczącej procesu odbywania praktyk w danym semestrze dla poszczególnych kierunków studiowania w Uczelni MANS w Warszawie
KAŻDY STUDENT PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO REALIZACJI PRAKTYK ZAWODOWYCH PROSZONY JEST O ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM STUDENCKICH PRAKTYK ZAWODOWYCH , OBOWIĄZUJĄCYM OD 26 KWIETNIA 2023r.
STUDENT UBIEGAJĄCY SIĘ O PRZYJĘCIE NA PRAKTYKI u wskazanego samodzielnie Pracodawcy, który spełnia kryteria wymagane w załączniku nr 6 albo wybranego z Uczelnianej Bazy Firm, z którymi Uczelnia dla Państwa zawarła umowy o współpracy w zakresie zapewnienia Państwu możliwości realizacji praktyk , zgodnych z powyższym PROSZONY JEST DO PRZEDŁOŻENIA W BIURZE PRAKTYK NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW PRZED ROZPOCZĘCIEM:
– skierowania 1 egzemplarz załącznik 4
– umowy dwustronnej 2 egzemplarze załącznik 5
– oświadczenia o kwalifikacjach zawodowych 1 egzemplarz załącznik 6
PO ODBYCIU PRAKTYK STUDENTÓW PROSIMY O DOSTARCZENIE DOKUMENTÓW W BIURZE PRAKTYK OSOBIŚCIE LUB LISTEM POLECONYM niżej wymienionych dokumentów:
– dziennik praktyk (załącznik nr 3 ) – kartę hospitacji ( załącznik 7 ) – formularz weryfikacji efektów uczenia się (załącznik nr 2)
– kwestionariusz ankiety oceny praktyki zawodowej przez studenta realizującego studia (załącznik nr 8)
STUDENT UBIEGAJĄCY SIĘ O MOŻLIWOŚĆ ZALICZENIA PRAKTYK NA PODSTAWIE:
WYKONYWANIA OBOWIĄZKÓW SŁUŻBOWYCH W TRAKCIE WYKONYWANIA PRACY ZAWODOWEJ LUB STAŻU , LUB WOLONTARIATU
ALBO WYKONYWANEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZJ TRWAJĄCEJ MINIMUM 3 LATA , ZWIĄZANYCH Z KIERUNKIEM STUDIÓW
na wszystkich trzech etapach realizacji praktyki. Zdobyta wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne są inne na każdym z trzech etapów praktyki zawodowej
PROSZONY JEST O ZŁOŻENIE STOSOWNEJ DOKUMENTACJI:
Załączników : 9, 9A, 9b, 9c w zależności o wybór opcji dotyczącej danego studenta
Oraz dodatkowo pobranie od Pracodawcy zaświadczenia o zatrudnieniu z zakresem wykonywanych przez studenta czynności- podpisane i z pieczątką Pracodawcy lub Przełożonego.
Dla każdego etapu odbywanych praktyk student proszony jest o przedłożenie odrębnego kompletu dokumentów dedykowanego dla danego etapu praktyki z dedykowanym dla tego etapu praktyk zakresu wykonywanych czynności.
W razie dodatkowych pytań, niejasności służymy pomocą- prosimy o kontakt każdorazowo w celu weryfikacji przesyłanej dokumentacji pod adresy e-mail;
marzena.sklodowska@mans.org.pl
oraz zapraszamy osobiście w godzinach pracy biura praktyk:
od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00-13.00
Informacje odnośnie pracy w weekendy zjazdowe zostaną podane na stronie MANS w zakładce BIURO PRAKTYK od 1 października 2024r.
NAJNOWSZA OFERTA MOŻLIWOŚCI REALIZACJI PRAKTYK DLA STUDENTÓW UCZELNI MANS
u pozyskanego Pracodawcy dla kierunków studiów: Administracja i Zarządzanie (studenci polscy i zagraniczni)
BBM GROUP S.A. BUSINESS. BUILDING. MANAGEMENT.
BUSINESSFACE FORBES 2023, 2024
BBM GROUP S.A.
Gwiaździsta 71
01-651 Warszawa
bbmsa.pl
Karolina Brzezińska Specjalista ds. Rekrutacji
Mobile: +48 506 414 458
Email: karolina.brzezinska@bbmgroup.pl
Proszę o kontakt bezpośredni do Pracodawcy.
NAJNOWSZE OFERTY DOTYCZĄCE MOŻLIWOŚCI REALIZACJI PRAKTYK DLA STUDENTÓW UCZELNI MANS – do bezpośredniego aplikowania:
BIEŻĄCA OFERTA MOŻLIWOŚCI REALIZACJI PRAKTYK DLA STUDENTÓW UCZELNI MANS
Dla kierunku studiów: PRAWO
KANCELARIA NOTARIALNA Elżbieta Drążek NOTARIUSZ
Al. Niepodległości 159 02-555 Warszawa
Tel 22 849 52 83
Dla kierunku studiów: FINANSE i RACHUNKOWOŚĆ I i II stopnia
BRDC Prosta Spółka Akcyjna z siedzibą przy ul. Pileckiego 107/79
02-781 Warszawa
Tel 660 448 045
Viterra Bodaczów sp.zo.o.
Aleja Grunwaldzka 472 F
80-309 Gdańsk
Tel 84 682 20 90
Dla kierunku studiów: Administracja I i II stopnia, Zarządzanie I i II stopnia, Informatyka studenci polscy i zagraniczni, Finanse i Rachunkowość, Prawo, Psychologia biznesu, rynku pracy i zarządzania
Polsko Ukraińska Izba Gospodarcza ul. Legionowa 9/2 01-343 Warszawa Jacek Piechota Prezes andrzej.drozd@pol-ukr.com; tel 796 093 863 Andrzej Drozd Dyrektor ds. projektów społecznych
Aktualności
Profil Ogólnoakademicki