+48 22 59 00 730

Biuro Praktyk

Informacje kontaktowe

Do Państwa dyspozycji w dniach:

  • poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek w godz. 8.00-14.00
  • sobota, niedziela w godzinach 9.00-13.00 (wyłącznie w zjazdy stacjonarne)

Biuro Praktyk będzie nieczynne w dniu 31 października 2024 r.

 

Proszę o składanie wypełnionej dokumentacji dotyczącej realizacji praktyk w godzinach pracy  – jak wyżej lub przesyłania listem poleconym na adres biura praktyk .

Osoby do kontaktu z Państwem w zakresie praktyk:

Marzena Skłodowska – stanowisko 7 w Dziekanacie

Bartosz Chyc – stanowisko 6 w Dziekanacie

Czekamy na Państwa i zapraszamy a tym samym przypominamy studentom o obowiązku zaliczenia praktyk w danym semestrze zgodnie z planem zajęć i programem praktyk.

Instrukcja obsługi wymaganych dokumentów dotyczących realizacji studenckich praktyk zawodowych

 w danym semestrze zgodnie z planem zajęć i Regulaminem Uczelni w tym zakresie z dnia 26 kwietnia 2024 r.

Dla profilu praktycznego i ogólnoakademickiego obowiązującego dla Grup według poszczególnych profili.

Ważne- Grupy:  57 i 58

 obowiązuje realizacja praktyk dla profilu praktycznego w wymiarze godzin dla tego profilu-aktualne programy praktyk z tym wymiarem praktyk zostaną zamieszczone na początku października 2024r.  na stronie Uczelni od Uczelnianych Opiekunów Praktyk.

Trwają prace nad aktualizacją kart przedmiotów.

W chwili obecnej mogą Państwo uzyskać bieżące informacje e-mailem wysyłając swoje indywidualne pytania pod adres e-mail:

marzena.sklodowska@mans.org.pl                      
bartosz.chyc@mans.org.pl

Odpowiemy niezwłocznie na każde pytanie

A oto niezbędne informacje dotyczące wspomnianej , niezbędnej dokumentacji dotyczącej procesu odbywania praktyk w danym semestrze dla poszczególnych kierunków studiowania w Uczelni MANS w Warszawie

KAŻDY STUDENT PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO REALIZACJI PRAKTYK ZAWODOWYCH PROSZONY JEST O ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM STUDENCKICH PRAKTYK ZAWODOWYCH , OBOWIĄZUJĄCYM OD 26 KWIETNIA 2023r.

STUDENT UBIEGAJĄCY SIĘ O PRZYJĘCIE NA PRAKTYKI u wskazanego samodzielnie Pracodawcy, który spełnia kryteria wymagane w załączniku nr 6  albo wybranego z Uczelnianej Bazy Firm, z którymi Uczelnia dla Państwa zawarła umowy o współpracy w zakresie zapewnienia Państwu możliwości realizacji praktyk , zgodnych z powyższym PROSZONY JEST DO PRZEDŁOŻENIA W BIURZE PRAKTYK NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW PRZED ROZPOCZĘCIEM:
–  skierowania 1 egzemplarz  załącznik 4
–  umowy dwustronnej  2 egzemplarze załącznik 5
–  oświadczenia o kwalifikacjach zawodowych 1 egzemplarz załącznik 6

PO ODBYCIU PRAKTYK STUDENTÓW PROSIMY O DOSTARCZENIE DOKUMENTÓW W BIURZE PRAKTYK OSOBIŚCIE LUB LISTEM POLECONYM niżej wymienionych dokumentów:
–  dziennik praktyk  (załącznik nr 3 ) – kartę hospitacji ( załącznik 7 ) – formularz weryfikacji efektów uczenia się (załącznik nr 2)

–   kwestionariusz ankiety oceny praktyki zawodowej przez studenta realizującego studia   (załącznik nr 8)

STUDENT UBIEGAJĄCY SIĘ O MOŻLIWOŚĆ ZALICZENIA PRAKTYK NA PODSTAWIE:

WYKONYWANIA OBOWIĄZKÓW SŁUŻBOWYCH W TRAKCIE WYKONYWANIA PRACY ZAWODOWEJ  LUB STAŻU ,  LUB WOLONTARIATU

ALBO WYKONYWANEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZJ TRWAJĄCEJ MINIMUM 3 LATA , ZWIĄZANYCH Z KIERUNKIEM STUDIÓW

na wszystkich trzech etapach realizacji praktyki. Zdobyta wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne są inne na każdym z trzech etapów praktyki zawodowej

PROSZONY JEST O ZŁOŻENIE STOSOWNEJ DOKUMENTACJI:

Załączników : 9, 9A, 9b, 9c w zależności o wybór opcji dotyczącej danego studenta

Oraz dodatkowo pobranie od Pracodawcy zaświadczenia o zatrudnieniu z zakresem wykonywanych przez studenta czynności- podpisane i z pieczątką Pracodawcy lub Przełożonego.

Dla każdego etapu odbywanych praktyk student proszony jest o przedłożenie odrębnego kompletu dokumentów dedykowanego dla danego etapu praktyki z dedykowanym dla tego etapu praktyk zakresu wykonywanych czynności.

W razie dodatkowych pytań, niejasności służymy pomocą- prosimy o kontakt każdorazowo w celu weryfikacji przesyłanej dokumentacji pod adresy e-mail;

marzena.sklodowska@mans.org.pl

bartosz.chyc@mans.org.pl

oraz zapraszamy osobiście w godzinach pracy biura praktyk:

od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00-13.00

Informacje odnośnie pracy w weekendy zjazdowe zostaną podane na stronie MANS w zakładce BIURO PRAKTYK  od 1 października 2024r.

NAJNOWSZA OFERTA  MOŻLIWOŚCI REALIZACJI PRAKTYK DLA STUDENTÓW UCZELNI MANS

u pozyskanego Pracodawcy dla kierunków studiów: Administracja i Zarządzanie (studenci polscy i zagraniczni)

BBM GROUP S.A. BUSINESS. BUILDING. MANAGEMENT.
BUSINESSFACE FORBES 2023, 2024
BBM GROUP S.A.
Gwiaździsta 71

01-651 Warszawa
bbmsa.pl

Karolina Brzezińska Specjalista ds. Rekrutacji
Mobile: +48 506 414 458
Email: karolina.brzezinska@bbmgroup.pl

Proszę o kontakt bezpośredni do Pracodawcy.

NAJNOWSZE OFERTY DOTYCZĄCE MOŻLIWOŚCI REALIZACJI PRAKTYK DLA STUDENTÓW UCZELNI MANS – do bezpośredniego aplikowania:

BIEŻĄCA OFERTA MOŻLIWOŚCI REALIZACJI PRAKTYK DLA STUDENTÓW UCZELNI MANS

Dla kierunku studiów:  PRAWO

KANCELARIA NOTARIALNA Elżbieta Drążek NOTARIUSZ
Al. Niepodległości 159  02-555 Warszawa
Tel 22 849 52 83

Dla kierunku studiów:  FINANSE i RACHUNKOWOŚĆ   I i II stopnia

BRDC Prosta Spółka Akcyjna z siedzibą przy ul. Pileckiego 107/79
02-781 Warszawa
Tel 660 448 045

Viterra Bodaczów sp.zo.o.
Aleja Grunwaldzka 472 F
80-309 Gdańsk
Tel 84 682 20 90

Dla kierunku studiów: Administracja I i II stopnia, Zarządzanie I i II stopnia, Informatyka studenci polscy i zagraniczni, Finanse i Rachunkowość,  Prawo, Psychologia biznesu, rynku pracy i zarządzania

Polsko Ukraińska Izba Gospodarcza ul. Legionowa 9/2 01-343 Warszawa Jacek Piechota Prezes andrzej.drozd@pol-ukr.com; tel 796 093 863 Andrzej Drozd Dyrektor ds. projektów społecznych

Aktualności

Formularz rejestracyjny

KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Menedżerska Akademia Nauk Stosowanych (MANS) w Warszawie (03-775), ul. Kawęczyńska 36. Pani/Pana dane osobowe w postaci adresu e-mail będą wykorzystywane na potrzeby realizacji quizu pn. „Dopasuj studia do siebie” oraz celów reklamowych i marketingowych, na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
 
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższego celu.
 
Dane mogą być przekazywane upoważnionym pracownikom odpowiednich jednostek organizacyjnych MANS.
 
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych, możliwość uzyskania ich kopii, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu oraz przenoszenia danych. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie, składając pisemne oświadczenie do Administratora.
 
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.
 
Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu oraz przez czas przedawnienia ewentualnych roszczeń. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani profilowane​.